להב שירותים פיננסים

חברת "להב שירותים פיננסים" היא החברה הגדולה בצפון בייעוץ למימון ודיור(משכנתאות). החברה היא אחת החברות היחידות בארץ המאושרות לעבוד עם כל המבקים המטרה למקסם את החיסכון המגולם בכל הלוואת משכנתא אותה אתם מעוניינים לקחת.

 

למה להשתמש בשירות של חברת ייעוץ מימון לדיור?

כמה מאיתנו בודקים אחת לשנה את המרכיבים הבאים?

  • מהיא יתרת הקרן אחרי שנה?
  • כמה כסף הפחתנו מיתרת המשכנתא
  • כמה הצמדות הקרן ספגה
  • האם יש לנו אפשרויות לפרעון מוקדם

לכמה מאיתנו יש הלוואה בדמות משכנתא? מה אחוז לקוחות הבנקים שבודק את מצב ההלוואה אחת לשנה? כמה ממכם בדקתם האם ניתן למחזר את המשכנתא וכתוצאה מכך לחסוך כמה עשרות אלפי שקלים? האם הריבית שקיבלנו מתאימה לסך הסיכון של ההלוואה?

משכנתא זה מוצר שחייב ללמוד לחיות איתו לאורך השנים וכתוצאה ממעקב נכון ניתן לשפר/לקצר משמעותית את חיי ההלוואה וכל זאת היות והמשק חשוף לשינויים ואנו יכולים להנות מהם.

איך מתמודדים עם המשכנתה?

מרבית מנוטלי המשכנתא בישראל מגיעים לבנק למשכנתאות לקחת הלוואה לרכישת הנכס כאשר יש להם נתון אחד חשוב,

מה היכולת לגובה תשלום החודשי.

בהתאם לנתון הזה, יחד עם פריסת השנים המקסימלית, נקבעת הלוואה.

רוב נוטלי המשכנתאות לא מבינים שהתשלום החודשי הראשון שישלמו צפוי להשתנות היות ועל התשלום הזה משפיעים מדדים והצמדות.

לקוחותינו זוכים להפגש עם יועץ מימון דיור שיסביר, יראה וימחיש לנו את ההלוואה אותה אנו מעוניינים לקחת וכתוצאה מכך אנו נבין את השינויים העתידיים הצפויים לנו ומיד אסביר: פריים יכול להשתנות, ריבית במסלול לא קבוע יכולה להשתנות וכמובן הצמדות ומדדים שיכולים לגרום לקרן לגדול לאורך השנים.

אז מה אנו יכולים ללמד אתכם?

 

ראשית, נסכים כי לא כל אחד צריך יועץ משכנתאות למימון ודיור, בשנים האחרונות אנו מקבלים כלים חינמיים להתמודדות עם המשכנתא ואם נעבוד לפי הכללים נוכל להגיע להלוואה חסכונית, כלכלית ונזילה. לאלה שיכולת הלמידה שלהם לא גדולה, ניתן לפנות לחברת ייעוץ משכנתאות שתלווה אתכם לאורך כל התהליך ותשיג לכם את ההלוואה הזולה ביותר שתוכלו לקבל

WhatsApp chat
דילוג לתוכן